Մեր մասին
Մեր Պատմությունը
Սովռանո ընկերության հիմնադիրներն իրենց ձեռնարկատիրական գործունեությունը Հայաստանում սկսել են դեռևս հեռավոր 1997 թվականից՝ Ուկրաինայի Օդեսսա քաղաքից ներմուծելով հրուշակեղեն և հյութեր:
Այդ տարիներին Հայաստանում դեռևս չկար դիսթրիբուցիա և վաճառքն իրականացվում էր երկու հիմնական մեծածախ շուկաներից՝ Սուրմալու և Մալաթիա:
Աշխատելով տարբեր կազմակերպա – իրավական ձևերով, 2001թ. որոշվում է հիմնել Սովռանո ՍՊ ընկերությունը:
Ձեռքբերումներ
Սկսելով աշխատանքն ընդամենը երկու մատակարար ընկերությունների հետ, ինը աշխատակցով, երկու մեքենայով և 200 մք պահեստային տարածքով, ընկերությունն այժմ ունի 37 մատակարար աշխարհի 12 երկրից, ավելի քան 500 աշխատակից, 65 մեքենաներից բաղկացած ավտոտնտեսություն, սեփական գրասենյակներ Հանրապետության բոլոր մարզերում ու Արցախում և ավելի քան 9 500 մք պահեստային տարածքներ Հայաստանի երեք մարզերում:
Այսօր Սովռանո ընկերությունը Հայաստանի Հանրապետությունում բացառիկ իրավունքով ներկայացնում է մի շարք համաշխարհային բրենդեր, որոնցից շատերի հետ համագործակցության պատմությունը հատել է 15 տարվա սահմանագիծը:
Առավելություններ
Պահեստային տարածքներ: «Սովրանո»-ի պահեստների ընդհանուր մակերեսը գերազանցում է 11,000 քառակուսի մետրը: Հիմնական պահեստը գտնվում է մայրաքաղաք Երևանում՝ մոտ 5,000 պալետ միաժամանակ տեղավորելու հնարավորությամբ: Երկու լրացուցիչ պահեստներ գտնվում են Լոռու և Սյունիքի մարզերում՝ երկրի հյուսիսում և հարավում՝ ապահովելով Հայաստանի տարածքի 100% ծածկույթը:
Փորձ և ցանց: 1997 թվականից սկսած լայնածավալ փորձի շնորհիվ ընկերությունը զարգացրել է տեղական սպառողական նախասիրությունների խորը ըմբռնում, հաստատել ամուր գործընկերային հարաբերություններ և կառուցել լավ հաստատված բիզնես ցանց՝ ներառելով 6000 հաճախորդ:
Պորտֆել: Ընկերությունը պահպանում է ուժեղ և անընդհատ զարգացող պորտֆել՝ բաժանված բազմազան կատեգորիաների: Քաղցրավենիք, Խմիչքներ, Սուրճ և թեյ, Գաստրոնոմիա:
Խանութային գործառնություններ: «Սովրանո»-ն ապահովում է բարձր խանութային տեսանելիություն և ապրանքանիշի համապատասխանություն իր Որակի վերահսկման բաժնի և մերչանդայզինգի թիմի միջոցով: Երևանում ավելի քան 250 խոշոր խանութներ այցելվում են շաբաթական, մինչդեռ 40 հիմնական սուպերմարկետներում ներսի մերչանդայզերները պահպանում են ապրանքների մատչելիությունը, դասավորում են դարակները, օգնում հաճախորդներին և վերահսկում համապատասխանությունը ավտոմատացված համակարգերի միջոցով՝ ֆոտոհաշվետվություններով և գնային վերահսկմամբ:
Ծրագրային ապահովում և վերահսկում: «Սովրանո»-ի գործառնությունները աջակցվում են առաջադեմ սեփական ծրագրային ապահովմամբ, ներառյալ Optimum-ը պատվերների հավաքման համար, Scheduler-ը առաքման պլանավորման համար և OMS-ը իրական ժամանակի առաջադրանքների կառավարման և դարակների մոնիտորինգի համար: Այս համակարգերը, ինտեգրված Bitrix24 CRM-ի հետ, ապահովում են անխափան հաղորդակցություն, արդյունավետ աշխատանքային հոսքեր և լիարժեք գործառնական վերահսկում բոլոր բաժիններում:
26
Տարի Շուկայում
13
Գրասենյակ և Պահեստ
30+
Գործընկերներ
200+
Աշխատակիցներ